50 år av erfarenhet

Våra priser

0565-711071

Du kan välja mellan att ta ett intensivpaket eller köpa lektioner eller kurser styckvis. om du tycker det känns stressigt med ett intesivpaket kan vi alltid anpassa dem så att det sträcker sig över den tiden som passar dig bäst!

Körlektion B: 540kr

En körlektion pågår under 35 minuter och startar när läraren hämtar dig i teorisalen. Körlektionen startar med att läraren går igenom vad ni ska öva på under lektionstiden, sedan vad ni över på under lektionen beror till stor del på vilken nivå du ligger på. Efter lektionen utvärderar läraren tillsammans med eleven hur det har gått och vad ni behöver öva mer på.

Vi utbildar både på automat och manuel

För att övningköra behöver du ett körkortstillstånd

Körlektion utökat-B: 1100kr

En körlektion pågår under 60 minuter och startar när läraren hämtar dig i teorisalen. Körlektionen startar med att läraren går igenom vad ni ska öva på under lektionstiden, sedan vad ni över på under lektionen beror till stor del på vilken nivå du ligger på. Efter lektionen utvärderar läraren tillsammans med eleven hur det har gått och vad ni behöver öva mer på.

Med ett utökat-b får du dra en totalvikt på 4250 och du behöver inte något körkortstillstånd och det är bara ett körprov med släp inget teoriprov.

Körlektion BE: 1100kr

En körlektion pågår 60 minuter och startar när läraren hämtar dig i teorisalen. Körlektionen startar med att läraren går igenom vad ni ska öva på under lektionstiden, sedan vad ni över på under lektionen beror till stor del på vilken nivå du ligger på. Efter lektionen utvärderar läraren tillsammans med eleven hur det har gått och vad ni behöver öva mer på.

BE får du dra ett släp som har en totalvikt på 3500kg och du behöver ha ett körkortstillstånd och köra ett körprov och ett teoripriv.

Riskutbildning 1: 1000kr

En riskytbildning 1 är något som du måste göra innan ett teoriprov och ett körprov. Under utbildningen går ni igenom olika risker i trafiken.

Utbildning håller på i 3 timmar och har en kort paus med fika i mitten av utbildningstiden.

Riskutbildning 2 (Halkbana): 2800kr

Riskutbildning 2 är det som tidigare kallades för halkbana. Denna utbildning gör vi i grums, men vi kör er från trafikskolan och tillbaka till trafikskolan efter utbildningen så ni behöver inte ta er dit själva.

Från att vi hämtar upp er vid till trafikskolan tills att utbildningen är klar och att vi släper av er vid skolan igen tar ca 5 timmar

introduktionsutbildning: 500kr

En introduktionsutbildning även kallad handledarutbildning är någon som du som ska övningsköra och din handledare behöver gå för att övningsköra privat hemma. Utbildningen håller i 5 år så om din handledare redan har gjort den inom 5 år så behöver den inte göra om den igen men den måste registrera sig som handledare till den person som den ska övningköra med.

Intensivpaket 15

15 Körlektioner